dissabte, 30 de juny del 2012

Dia 276 - Any 2


Una cosa molt bona ha succeït com a conseqüència del viatge.
Al tornar i despintar-me les ungles, 
em vaig adonar que les dues úniques ungles que encara em menjava,
les del dels polzes,
havien crescut durant la setmana que vaig estar de viatge!

Vaig estar tant relaxada i tant bé, que ni menjar-me les ungles vaig fer.
De moment he aconseguit no menjar-me-les!!!
Ara que les veig crescudes em fa pena destrossar-les...
Potser aviat podrem dit que tinc el vici superat! :D

El meu consell doncs per les persones que vulguin deixar de menjar-se les ungles,
un viatge al Carib!


Something really good has happened as a result of the trip.
When I arrived back here and removed the nail polish from my nails,
I realized that the only two nail that I still used to bite,
the thumb nails,
had grown during the week I was traveling!

I was so relaxed, that I didn't even bite my nails.
And I can say that they are still growing!!!
Now that they look like real nails I don't want to make them bad...
Maybe soon we can say that I have overcome this flaw! : D

So my advice to people who want to stop a biting nails habit,
go on a trip to the Caribbean!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els vostres comentaris sempre m'alegren!

Your comments make me smile!